Wednesday 28 March 2012

-kelip2 mate-

hapekahhhh ???
hari nie cam x de cite best jehhh ... 
but , dah memang prinsip aku kene update tiap2 ari , 
k fine ! aku updatee !! -marah- xDDD

ari nie , aku bangun kol 6.35 , cam biase arrr ..
l= bangun => tgk fon => jalan g bilik sendri(aku tido lam bilik mama sbb aku tinggal bertige je lam umah yg besar nie , mama , ain-kakak- n aku) => baring atas katil bilik aku jap => kelip-2 mate => main fon(tweet) => bangun g solat => baring skali lagi atas katil => kuar g dapur => amik nutella, roti gardenia, pisau plastik, sudu, cawan, and ape2 sume lahhh => g kat meje depan tb , sapu2 nutella kat roti then makan roti tuh . =l

dah siap penjelasan aku buat ape pepagi cenggitu . 
nak yg tgh ari pulak ? xyah ar kann ... 
nanti pening pulakkk ... 


tgh ari tadi , mama suh nina g teman sarah(spupu nina kat sebelah umah umo 8 thn) sebab mak die x kuar g mane tahh ... nina g lah kat umah die , bawak la BB nina skali ngan beats tiruan nina tuh . 

first-2 , aku duk main fb ngan fon lah , duk atas kerusi mahal die tuh . 
time tuh tgh walling ngan budak rp mane tahh lahh ... 
x lame lepas tuh , chat pulak ngan budak mane tah ... 

sarah tuh pon dtg ar duk sebelah aku dengan tangan sebelah kanan die bawak buku latihan , die ckp 
"nina , ni buat cam mane?"
aku pun ajar ar ... bla bla bla ...
die pon tunjuk ar kat aku sume buku2 latihan die yg kene die buat latihan tuh ...
aku ckp , "buat arrrr." 
"tlg org boleh x ?" 
-dalam hati- sepak jugak budak nie . time cikgu ajar duk buat ape kat kelas ? ishhh !
aku pon tlg lah 1/1 
but , ade satu buku aku x tlg die buat , aku ckp , 
"nanti suh kakak kau tlg kau"
die jawab ok jehh ... 

time tgh buat keje tuh , die buat kuar ar makanan-2 ...
first , aku makan hot dot die yg spupu aku beli kat skolah die ...
second , aku nak tarikan selera die , aku kene makan nasi depan die .. sbb die ckp die malas nak makan . 
aku bukak lah nasi die .. aku amik sudu then makan sikit2 .
x lame lepas tuh , die dtg kat aku then makan skali ngan aku .. =,.= 
lantak die arrr ... 
third , die kasi aku makan aiskrim vanilla . favourite aku kot !!! .. ><
then , die bawak kuar mangkuk ngan cream , aku makan je arrr ...
x de la dah kann ? xDDD 

ok dah .. die dah kuar dari rumah sbb nak g main2 ngan kawan die ...
aku pon ape lagi . x betah kot duk umah org . 
aku tutup suis lampu then tutup ape2 sume yg patut ... 
then aku kuar ar dari rumah die .. kunci rumah die ape sume . then aku balik arrr ..

dalam kol 6 tuh , akak sarah tuh bawak satu botol besar air AnW ... perggghhh .. xDDD
dapat ganjaran .. xDD

ape lah sangat .. bosan ade ar time duk ngan budak tuh ... memang nak naik gile pon ade ...
dah ar annoying gile-2 . hishhhh ~ 

dah2 .. malas dah ungkit2 nie ... bai bai ... 


Bebelan Dari Budak Chubby *O*

No comments:

Post a Comment